Пошуковий запит: (<.>A=Майданенко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Майданенко С. В. Аналіз структури організації методичної роботи в педагогічному училищі [Електронний ресурс] / С. В. Майданенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_44
|
2. |
Майданенко С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / С. Майданенко // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 2. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_7
|
3. |
Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / С. Майданенко // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 2. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_14
|
4. |
Майданенко С. В. Інноваційна організація методичної роботи в Новій українській школі [Електронний ресурс] / С. В. Майданенко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(1). - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(1)__12 Наведено порівняльну характеристику змісту традиційної організації методичної роботи з інноваційною. Розглянуто структуру інноваційної організації методичної роботи. Теоретично обгрунтовано, що впровадження інноваційної організації методичної роботи полягає в розвитку педагогічної культури вихователя і педагога.
|
5. |
Майданенко С. В. Система методичной роботи в педагогічному училищі [Електронний ресурс] / С. В. Майданенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2002. - Вип. 4. - С. 389-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2002_4_50
|
6. |
Майданенко С. В. Основні етапи розв'язання проблем організації методичної роботи в нашій країні [Електронний ресурс] / С. В. Майданенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 507-513. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_82 Виокремлено основні етапи розвитку підвищення професійної діяльності вчителів в Україні. Визначено роль і місце методичної роботи у структурі навчальних закладів. Зроблено науково обгрунтований аналіз існуючих моделей методичних служб, змісту методичної роботи, напрямів її діяльності, механізму і тенденцій розвитку методичної роботи. Стверджено, що інноваційний етап в організації методичної роботи, що розпочався наприкінці ХХ ст., спрямований на підготовку викладачів до особистісно-орієнтованого навчання, розвитку їх як самодостатніх творчих суб’єктів педагогічної діяльності. Выделено основные этапы развития повышения профессиональной деятельности учителей в Украине. Определена роль и место методической работы в структуре учебных заведений. Сделан научно обоснованный анализ существующих моделей методических служб, содержания методической работы, направлений ее деятельности, механизма и тенденций развития методической работы. Доказано, что инновационный этап в организации методической работы, который начался в конце ХХ в., направленный на подготовку преподавателей к личностно-ориентированному обучению, развитию их как самодостаточных творческих субъектов педагогической деятельности.The basic stages of development of teachers enhance professional activities in Ukraine. Defined the role and place of methodical work in the structure of educational institutions. Made scientifically based analysis of existing models of teaching services , content and methodical work, areas of its activity, mechanism and trends of methodical work . It is proved that the innovative step in the organization of methodical work that began in the late twentieth century , aimed at preparing teachers to student-centered learning, the development of their self-sufficient as creative subjects teaching.
|
7. |
Швидун Л. Дошкільна освіта в контексті модернізації освітньої системи [Електронний ресурс] / Л. Швидун, С. Майданенко, Л. Кульбач // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія : Філософія. Педагогіка. - 2022. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnipakmo_2022_1_9
|
8. |
Майданенко С. Реалізація експериментальної програми підготовки керівників і вчителів до інноваційної організації методичної роботи в НУШ [Електронний ресурс] / С. Майданенко // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія : Філософія. Педагогіка. - 2022. - № 2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnipakmo_2022_2_6
|
9. |
Майданенко С. В. Досвід організації методичної роботи в закладах освіти [Електронний ресурс] / С. В. Майданенко, Л. В. Писарева, О. М. Виноградова // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 52(2). - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_52(2)__30
|
10. |
Майданенко С. В. Умови ефективності організації методичної роботи в сучасному закладі освіти [Електронний ресурс] / С. В. Майданенко // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57(2). - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_57(2)__23
|